
ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍطــــــــــــــــﺮﺍﻓﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ !ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴــــــــــــــــــﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺒﺎﺷﯽ !ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻣـــــــــــــــــﯽ ﮔﻮﺷﻪ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ !ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣـــــــــــــــﺮﻑ ﻧﺰﻧﻪ !ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘـــــــــــــــــﻪ ﺑﺎﺷﻪ ...ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــــــﯽ ﯾﻌﻨﯽ "ﻫﯿﭽﮑﺲ" ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻪ حالت بده xa0 xa0 xa0 ...
ادامه مطلب
من یک دخترمدقت کن «دخترم»منو با هرزه هایی که آویزونتن و دنبالتن اشتباه نگیر روحمعظیمهاز جنس اونایی که دورت پُـره نیستم خاصم در نوع "خودم" برای داشتن من باید تلاش کردچون برای خودم نمیتونم قیمت تعیین کنم اما با پولا و دروغای تو شارژ نمیشم xa0 فرق میکنم دنبال مخ زدن و تیغ زدن نیستم هیچ مذکری توی زندگیم نیست و خیلی خوشحالم چون مردای امروز فقط «نر» هستنبا کسی میپرم که ارزش منو بفهمه نه این که فقط چون جنس «ماده» ام بیاد سمتممیفهمی حالا چرا به همه میگم نه؟! چون منو نمیشناسن و ادعا میکننچون مرد نیس...
ادامه مطلب