ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍطــــــــــــــــﺮﺍﻓﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ
!ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴــــــــــــــــــﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺒﺎﺷﯽ
!ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻣـــــــــــــــــﯽ ﮔﻮﺷﻪ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ
!ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣـــــــــــــــﺮﻑ ﻧﺰﻧﻪ
!ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘـــــــــــــــــﻪ ﺑﺎﺷﻪ
...ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــــــﯽ ﯾﻌﻨﯽ "ﻫﯿﭽﮑﺲ" ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻪ حالت بده

ما را در سایت کلوپ دخملونه دنبال میکنید
برچسب: تنهایی یعنی,تنهایی من,تنهایی شعر,تنهایی عکس,تنهایی اس ام اس,تنهایی متن,تنهایی غم,تنهایی جملات,تنهایی وبلاگ,تنهایی اسمس, نویسنده: بازدید: 26